Fortfarande lördag

Oj,oj,oj, vilken dag det har varit idag !!
Det har varit perfekt och jätte mysigt, imorse var vi och hälsade på min kusin max, och gav honom ett påskägg, efter det åkte vi till familia och hade det trevligt :)
Allt var perfekt tills vi.......
................krockade !!

Jepp, men som tur är var det bara plåtskador som pappa säger.
Ännu mer tur var att pappa körde och inte jag, han hade nog aldrig förlåtit mig för det.

Min blogg ser just nu väldigt konstig ut men det är bara för att den är under uppbyggning.
Den blir snart bättre.

Imorgon är det kyrka klockan elva, sedan kalas hos faster för att fira hennes och farmors födelsedag.
Det ska bli kul, med hela familjen!

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0