Härlig fredag :)

Hallå!! :D
Idag är det fredag och jag är lycklig!
Hela familjen är lediga idag, med hela familjen menas mamma, pappa och jag.
Jag har precis bytt om och om en stund ska vi promenera hem till farmor för att äta lite påskmat och ha det mysigt :)

Min dator verkar fungera idag !! :D
Det är härligt, jag  förstår mej inte riktigt på den :s
Det började med att internet inte funkade alls på flera veckor, sedan började den funka vissa dagar, nu funkar den varannan dag :s
Väldigt mystiskt tycker jag, men vår uppsägningsmånad är snart slut och då får vi annat bredband som förhoppningsvis kommer att vara lite mer stabilt :)

Jag saknar känslan av att kunna blogga när jag vill :)

Det har verkligen varit skönt att vara ledig denna veckan, jag hade nog inte klarat av att gå i skolan!
I måndags sov jag till 16:00 !!!!!!!!!!!
Trots att jag hade massvis med saker att göra den dagen ! Haha
Men det var skönt att sova ut :)

I lördags sov jag ju hos duden i fjärilstaden, det var kul :)
Sist jag sov där var jag typ elva haha.

Såhär kul hade vi :)




I söndags fyllde Bella 18 !! :)
Då hade hon en jätte fin fest hemma hos sej




Nä nu ska vi gå, förhoppningsvis funkar internet fortfarande när jag kommer hem.
Jag önskar att jag hade en bärbar dator !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0