Idag är det onsdag hela dagen!

Hej !!
Idag är det ju onsdag hela dagen :)
Jag gick upp tidigt imorse då vi började 8:15 .
Pappa körde mej till skolan, vilket var tur då jag hade skoskav :)
(Men ninas skoskav är nog värst!)

Trågig geografi lektion, jag ville svimma!
Ninan kom typ en kvart innan lektionen slutade haha :)

Efter geon hade vi en lååång håla.
Så jag gick hem, sedan träffade jag mamma för vi skulle kolla på  balklänningar,
lite snabbt innan hon började.

Det gick hyfsat, jag såg en sexig en som jag kan tänka mej köpa.
Vi får väl se hur det blir med det :)

Efter det körde pappa mej till skolan igen, han var nämligen ledig idag.
Jag kom lite sent men det gjorde inget.

Efter skolan gick jag hem och gick på stan med min mormor.
Sedan mötte jag nina på sats och vi tränade en stund.

Jag träffade farmor och pappa halvvägs på väg hem,
så jag hängde med dom hem till farmor ett tag :)

Efter det åkte jag och pappa ut och övningskörde en sväng,
vi stannade och köpte glass till och med :)
Andra pinnglassen i år då haha.

Jag känner mej för tillfället väldigt trågig,
sitter ju bara här och rabblar på om min dag.

Jag ÄLSKAR denna ringen!
Sedan första gången jag såg den,
på Lauren Conrads fingrar för typ två år sedan,
har jag älskat den !

Jag vill ha den med mitt namn :)

Något annat jag gärna vill ha är Carmex körsbärs läppsyl :p
Deras läppsyl brukar vara jätte bra men jag visste inte att de hade körsbärssmak.
Trodde bara att de hade original och jordgubb.
Jag får nog köpa körsbärssmaken imorgon! :)



Idag hade Nina på sej ett linne som hon fick låna av mej i 9:an HAHA !!

Imorgon har jag bara en lektion,
och dessutom har jag sovmorgon! :D

Ha det bra lovers//

Kommentarer
Postat av: carro

jaså, så ni kör fortfarande med bilen? DDX och du: glöm ej för tusan !! lägg upp bild på studentklänningen, och hyr the decent !! yay

2009-04-15 @ 23:58:53
Postat av: carro

maha, btw har du skrivit trågig typ 2 ggr DDX hi, snyggt !!

2009-04-15 @ 23:59:39
Postat av: carro

här skriver jag så fint igen: lipsylet ser ut som en limtub ;;; och nina med ditt linne ?! visste man ej, sha och hej nu

2009-04-16 @ 00:01:19
Postat av: Anonym

Haha det var ju trågig det :) varför skulle vi inte köra ?? det är bara framsidan som är förstörd ! :p lim ja det är bra att ha på läpparna

2009-04-17 @ 22:42:36
Postat av: Jag

varför dissar den namnen hela tiden :s

2009-04-17 @ 22:43:10
Postat av: fortfarande jag

Nu gick det :)

2009-04-17 @ 22:43:39
Postat av: carro

hahaha

2009-05-06 @ 14:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0