Lördag 11 april

Hej
Idag är jag världens lyckligaste!!
Jag kan inte fatta att internet funkar ! :D

Som tur var la jag mej någolunda tidigt igår kväll då mamma och pappa
kom inspringande sjungandes imorse vid åtta tiden.

Vi har massor med saker att göra idag, men det ska bli kul :)


Jag är på jakt efter ett par söta men tuffa och snygga gråa skor, helst med klack
Jag såg ett par jätte söta på väla i torsdags men de hade inte min storlek :(
Hoppas att jag hittar några idag! :)

Nä nu måste jag gå och byta om, sedan köpa pengar till min mobil och sedan ut och köra med familjen :)



Förra årets skolavslutning

Ha det bra skitungar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, längesen jag såg din blogg, alltså: köpa pengar till mobil !! snyggt

2009-04-13 @ 17:45:37
Postat av: Anonym

skrevs av dude men den dissar ju mitt namn, så vad gör man ;;;

2009-04-13 @ 17:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0