Måndag, fast det känns som söndag

Hallå !!
Jag riktigt njöt av den sista sovmorgonen på lovet imorse :)
Jag vaknade till inatt av att mamma kom in och la sej i min säng.
Hej sa jag innan jag hann somna igen.
Pappa hade tydligen snarkat så mycket att hon inte kunde sova, så hon kom in till mej :)
Som tur är har jag en stor säng.

Idag har det kännts som söndag, eftersom det är helgdag, alla butiker är stängda,
och det är skola imorgon :(
Jag och duden har dessutom redovisning,
undrar hur det kommer att gå...

Vi åkte till farfars grav idag med några blommor, det blev fint.
Det känns väldigt konstigt att åka dit.
Jag tycker att farmor är så duktig.
Hon klarar sig fint och är piggare än vad jag är trots att hon är över 80 år !! :)

Efter det åkte vi till min mormor och morfar och åt påskmiddag.
Jag fick många påskägg !!



Tre godisägg
Thomas Sabo smycke till mitt armband
Trä armband&halsband
Nagellack
Pengar

Rena rama födelsedagen juh !!

Såhär såg håret ut :)
Jag trivdes så bra med lockarna i söndags och jag ville inte att det skulle ta slut,
så jag lockade håret med locktång idag.



Jag och Mackedunken hade det roligt såklart ;p
Han har lovat mig att han ska köpa en bil till mej när han blir rik!

Nu kommer jag antagligen inte kunna somna ikväll eftersom man vant sig vid att vara uppe länge,
och det kommer att leda till att jag kommer vara väldigt trött i skolan imorgon
Skit bra :D

Ha det bra//


Kommentarer
Postat av: carro

nejmen se där, lila nagellacket som jag ville ha ju !! vad bra, då kan ju jag låna det av dig och sånt ;;; haha

2009-04-14 @ 13:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0