Söndag

Tja alla barn !!      
Idag är det söndag och jag har inte skrivit blogg på ett BRA tag :) 
Mitt internet funkar ju ej 
Men nu är jag hoss dude och använder hennes sexiga bärbara dator :)
Mysigt!!
Då duden hade huset för sig själv i helgen så sov ju jag över så att hon skulle slippa känna sig ensam och rädd :)
så jag var ju bara tvungen att ställa upp

Igår hade jag mycket att göra, sen skulle jag på kalas då min morbror fyller år imorgon

IDAG FYLLER FAKTISKT BELLA  18 ! ! ! ! ! ! ! ! 
       
Så efter den festen körde jag mej själv till duden, vi gick en runda i gantofta dvs fjärilsstaden :)
Vi lekte lite på lekplatsen

Efter det gick vi hem och mös med hennes katter, och kollade på sagan om singen, och drack cider :)

Sedan kollade vi på Sex and The City !!

Jag somnade några gånger men sen vaknade jag igen :)

Vid tre tiden kände jag att jag behövde sova då jag skulle ta tågen vid tio idag, altså om typ fem minuter
Jag måste nog gå nu haha

Inatt sov en katt på min mage

Ikväll ska jag på fest hos födelsedagsbarnet Bella !!! :D

Kommentarer
Postat av: dude

sha !! jag vet inte riktigt varför jag skriver här, men alltså, internetet funkar hos modern - inte hos fadern ::= eh, konstiga nätverk

2009-04-07 @ 23:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0