Tisdag

Hej !
Första dagen i skolan idag då efter lovet.
Hur var det då?
Jo, det gick, men det är ju förstås härligare att vara ledig ;p

Haha Azra tjatade hela dagen om att hon skulle till
sjukhuset efter skolan för att ta allergitester.
När vi hade slutat och azra var på väg till sjukhuset skulle hon
förklara för mej vad som stod i hennes kallelse brev,
då upptäckte hon att det var imorgon hon skulle dit!

Så Azra och Nina dissade matten och vi gick till stan där vi köpte glass och kollade på kläder.
Nina skulle sola och azra skulle följa med.
Jag var tvungen att gå hem för jag skulle tiull väla för att lämna tillbaka en klänning.
När jag sitter på bussen kommer jag på att jag glömde påsen med klänningen hemma!
Haha det var ju väldigt smart.
Men mamma slutade tidigare idag så vi gick en runda på väla, sedan satt vi och fikade, och pratade.
Efter det kom pappa och hämtade oss.

Jag köpte en blekt jeansklänning på rea på ginatricot



Jag och duden skulle egentligen ha redovisning om Grekland idag,
men då hon var sjuk får vi göra det nästa vecka istället :)

I lördags köpte jag min studentklänning :)
Skönt att bli av med det haha
Nu har jag bara skor och balklänningen kvar att köpa.
Duden är ju redan klar med hela skiten, så jag känner mej lite efter.

Jag är nöjd med klänningen.
Den är ganska enkel, men jag gillar det.

Vilka vackra muffins, eller hur?
Snacka om glasyr!


Duden fyller ju snart år!
19 år!
Haha, då borde vi hitta på något kul juh :)
Vi har redan snackat lite om vad vi kunde göra, vi får väl se vad duden tycker om vår plan :)

Jag önskar mej en bärbar dator NUUU.
Innan har jag ju velat ha den rosa vaio datorn,
men jag har hittat en skit snygg brun hp nu :)
Den är sexig, typ som slisket !


Let me have it NOW !

När jag blir stor ska jag tjäna miljoner !!

Men nu måste jag skriva en svenska artikel...

Ha det bra //


Kommentarer
Postat av: dude

fast den hade du på dig idag, din finurliga sak där

2009-05-06 @ 14:40:49
Postat av: Jag

Haha jepp det hade jag !! :)

Observera att jag svarar på din kommentar :)

2009-05-06 @ 15:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0