Torsdag :)

Hej !!
Det var ett tag sedan jag skrev blogg nu haha

Det var mysigt i skolan idag :)
Nina hade köpt jordgubbar som vi satt och åt utanför skolan i solen, det var riktigt mysigt !

Sedan hade jag och Azra psyk, det var trevligt.
Efter det mötte jag duden och vi gick och solade.
Sedan gick vi på stan och filosoferade :)

Jag såg VÄRLDENS FIINASTE OCH SNYGGASTE SKOR !!

Sedan åkte diuden hem på sitt håll, och jag gick hem på mitt håll,
vi ses ju ändå ikväll då vi ska på tivoli med Azra & Nina :)

Jag fick hundra kronor av pappa för att gå ner på ica och köpa fläskfile och proviva !!
Väldigt lättförtjänta pengar, det tog ca 2 sekunder då vi bor ovanför ica :)

Så nu är jag rik :) haha

Ge mej skorna !!
Men de kostade 995, och jag har för mycket utgifter för tillfället!

Jag känner mig lite yr :s
Som när man reser sig för fort, men jag sitter ner.

Nu är man ledig i fyra dagar :D fredag, lördag, söndag & måndag !!
Härligt!
Men vi har prov på tisdag, det är inte lika härligt.

Idag betalade vi flaket som vi ska köra runt med på studenten, 700 kronor.
Skönt att det är fixat :)

Igår fick vi hem min studentskylt.
Ett stort misstag att låta mina föräldrar välja bild.
KATASTROF !!!

Kom så åker vi hit !! :)

Visst ser det fiint ut :p

Nä nu ska jag gå

Ha det bra //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0