Trevlig söndag!

Hallå :D
Idag är det söndag.
Internet funkade inte imorse, jag förstår mej inte riktigt på det,
men nu funkar det! :p

Jag gick upp riktigt tidigt idag då jag skulle göra vid mej inför dagens släkt träff haha :)
Jag visste ju inte ens vad jag skulle ha på mej.
Men det löste sig.

vid tio tiden körde vi upp till pappas salong och han klippte mina slitna toppar, sedan lockade han mitt hår :)
Det var väldigt trevligt, jag plattar ju alltid mitt hår och jag är väldigt trött på det, så det var skönt att se lite annorlunda ut.

Efter det körde vi hem för att byta om och sedan åkte vi till Rydebäck där kusinen med familj bor.
Vi firade Fastern och farmoderns födelsedagar och vi blev ganska många, runt trettio personer bara med närmsta släkten haha :)
Det var mycket trevligt!

Nu är vi hemma och imorgon ska vi äta påskmiddag hon mormor och morfar, och då kommer lite andra delar av släkten.
Det ska också bli trevligt :)

Jag har gjort några ändringar i bloggen men det känns ganska trist än så länge.
Jag gillar det, men det fattas lite rosa visst?

Härom veckan köpte jag Smashbox produkter från eleven.se
Jag älskar Smashbox men deras smink är alldeles för dyrt ! Tycker jag iallafall.
Men jag köpte ändå ett "Try me kit" och ett läppglans jag önskat mej ett tag,
det är ju lite billigare på internet :)

Läppglanset är egentligen genomskinligt, men när det "kommer i kontakt" med läpparna blir den rosa/röd.
Häääääftig ;p

Jag har ont i mitt huvud och mitt öra.
Pappa har säkert smittat mej med hans förkylning.
Det är ju perfekt nu när skolan ska börja och allt :)

Tänk om man hade varit ledig en vecka till, det hade varit härligt!

Reality Sucks So I'm Gonna Keep On Dreaming !


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte söt, allting!!!

2009-07-24 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0