Fredag (?)

Hej!
Idag är det fredag och jag är ledig igen ;D

Gårdagen var mysig, mamma var också ledig.
Vi åt frukost på espresso house vid niotiden,
sedan gick vi hem, bytte om till bikini och strandkläder för att möta buni,
min mormor på stranden.
Efter några timmar där gick vi en runda på stan,
vid tretiden lunchade vi på harrys,
på kvällen åkte vi till min faster och grillade i deras trädgård, badade också lite i deras pool!
Bilder kommer ikväll !!

Nu har jag bråttom,
måste äta frukost, duscha och göra vid mej,
sedan möta mormor och åka hem till henne =)



Dessa snygga skorna köpte jag jätte billigt
när vi var i Kosta och handlade  i alla outlet affärerna !

Ha det bra //


Kommentarer
Postat av: carro

varför står det fredag, frågetecken? vet du inte vilken dag det är? hähä

2009-08-07 @ 17:12:14
Postat av: Azra

UPPDATERA !!!

2009-08-22 @ 15:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0