Måndag: nio veckor och fyra dagar till min födelsedag

Hello!!
Kom precis hem från jobbet idag
Det har faktiskt gått ganska fort, jobbade bara mellan 11-17
Det härliga är att jag är ledig imorgon =)


Haha gamla bilder någon gång när vi var ute.
Azra var inte med - men det är väl inte så konstigt, hon dissar ju alltid oss!

Jag håller på att kolla på nya mobiler.
Egentligen är det mamma som behöver en ny,
men hon sa att hon kunde ta min,
så köper jag en ny!
Jag vet bara inte vilken ????
Är annars nöjd med min nuvarande,
Men man får ju ta chansen,
få ju pengar av mamma för den :)


Några av kläderna jag köpte under resan
Palla inte fota alla! Haha

Just nu vill jag ha en Cosmopolitan !!!
Både tidningen och drinken

Dudens katter är så underbara
Mose är bäst, vi ska gifta oss haha
Men Bamse dissar mej lite

Nä nu ska jag ta en runda på stan

Ha det fint//


Kommentarer
Postat av: carro

men ni snackade inget om giftermål denhär gången, så det blev inget med det, har du smakat cosmopolitan eller? nae, men ao

2009-08-03 @ 18:48:39
Postat av: Anonym

Jo hur vet du att vi ite snackade om det?!

Nä men den ser jäfligt go ut !! ;D

2009-08-05 @ 17:10:40
Postat av: Azra

Vem dissar? I soooo do not. haha! Vad gör du min sockertopp?

2009-08-08 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0