Onsdag

Halloj
Jaha idag är det onsdag,
klockan är lite över fem
och jag kom precis hem från jobbet!

Det var jag och Ann idag, vilket var himla härligt,
då hon är bäst!

Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska ringa så vi kan köra till väla,
jag vill kolla lite närmre på de mobilderna som
jag funderar över att köpa

Jag köper dom på internet men vill känna lite på dom ;) haha

Nu står det mellan två stycken:


HTC Touch pro 2

eller....


Nokia N97

De har båda både för och nackdelar med sig,
och jag kan helt seriöst inte bestämma mej!
Det jobbiga är att dom är så jäfla DYRA !!
Men jag vill ju ha!! Haha
Vi får ser hur det blir, kanske blir det någon helt annan till slut?

Mamma köpte en Coca Cola Cherry till mej igår,
så jag sitter och dricker den just nu,
och jag måste säga att den är skit god !!


Nu är jag ledig
torsdag, fredag, lördag, söndag !!! =)

Det var allt för mig för tillfället //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0