Tisdag

Tja!
Har precis tagit en härlig dusch,
håller just nu på att byta om, sminka mig och skriva blogg!
Ja det märks att jag är en tjej =)

Jag vill köpa mobil NU men jag kan inte bestämma mej...
Här är några av alternativen:



Jaja vi får väl se vilken det blir, eller om det blir någon helt annan

Snart ska jag gå till farmor för att luncha där,
sedan blir det nog en sväng på stan med henne,
kanske till&med en fika.

Vid fyra slutar mamma så då ska väl vi också hitta på något...

Ha det bra //

Kommentarer
Postat av: carro

du uppdaterar för att mamma vill läsa därhemma förstår jag? ;;;

2009-08-04 @ 15:20:27
Postat av: Jag

Självfallet! Du har bra koll du!

2009-08-05 @ 17:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0