And just in time. In the right place. Suddenly I will play my ace ...

Hej!
Söndag idag, 4:e advent, snart julafton :)
Mys på det, och på att vi köpte julgran idag!

Vaknade kl 11 imorse av ett sms från nina, haha men det är lugnt nina, jag behövde gå upp,
och jag hade glömt sätta alarmet, så du fick bli min personliga väckaklocka idag :)

Igår var vi på NovaLund och CenterSyd
Jag shoppade som en idiot!!

Köpte jacka, stövlar, vantar, plånbok, parfym....och lite till :)

Underbart med en ny varm jacka, så att man slipper frysa i Paris <3
Love it !!
Skönt ockå att jag fick den färgen jag ville ha, det är inte dun som jag hade tänkt,
men den är varm, och fin så det gör inget!


Köpte en plånbok jag kan ha i Paris, den jag har är för stor
och nästan sönder, köpte även ett par härligt fodrade stövlar :)
Och "vantar" på TopShop



Underbara parfymer från CLEAN <3

Nä nu ska jag fortsätta att pynta granen,
sedan blir det middag och mys framför tv:n med mamma och pappa ;D

Imorgon hoppas vi på film med duden, om hon finner tid till det!

Ha det bra//


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint :)

2009-12-21 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0