Crazy

Jaha, helt crazy att det är julafton på torsdag!!
Igår var det julfest på jobbet med jobb kompisarna,
det vra riktigt trevligt, god mat och många skratt :D

Jag är färdig med packningen inför resan, nästan iallafall,
kommer säkert dyka upp något i sista sekunden som jag måste ta med mig.

Idag slutar mamma tre, så det blir en runda på stan för att fixa det sista inför resan,
så som att växta, köpa kofta och liknande.
Måste också fixa det sista inför julfesten som vi ska ha hemma hos oss <3

Underbara doftljus från Yankee candle :)
Jag och duden såg dom i en konstig affär på väla för ett tag sedan,
de luktar så sjukt gott men de är svin dyra!!
Jag vill ha ALLA <3

Nä nu måste jag fortsätta på pappas julklapp som jag inte är helt klar med

Ha det bra//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0