Det bästa botemedlet mot sömnlöshet är en måndagsmorgon

Ja, det var riktigt härligt att ligga och slappa lite halvsovande i förmiddags,
mamma väckte mig när hon gick hemifrån vid nio imorse, sedan låg jag bara och halvsov till typ halv ett....
Haha, jag hade kunnat ligga längre men jag hade saker att göra, gick upp, duschade, och började dagen.

Vid halv fem tiden mötte jag carro, vi gick och fikade på Espresso House, fick äntligen smaka pepparkaks muffinsen, helt okej faktiskt. Vi snackade om allt mellan himel och jord, satt där uppe, var ganska högljudtt,
(konstigt ord, stavas det så?) haha...

Efter fikan gick vi en runda på stan, hittade en snygg kofta på h&m som jag hade kunnat tänka mig åka i när vi åker till Paris :) Såg aldrig hur mycket den kostade dock, får kolla imorgon :)
Köpte en grå mössa, behövde en varm nu när det är så kallt ute!



Köpte även lite på ginatricot, hade presentkort där, så det blev ju billigt :)
Carro var tålmodig medan jag provade...



Ja, efter det gick vi hem till mig, lyssnade på musik och snackade...
Jag fick den underbara låten från vattenfall reklamen som alltid visas på reklamen på bio <3
Hon hade nämligen, med hjälp från thor, laddat ner den ;D

Nämen titta, där var hon ju


Imorgon slutar mamma fyra, så jag beger mig till väla för att fika och gå en runda där...
... jag behöver köpa en dunjacka och ett par kängor boots!

Nä nu får ni ha det bra mina små (och få) fjantar som faktiskt läser denna blogg//

Kommentarer
Postat av: dude

tjollahej !! aa, riktig pina när du provade (...), inte !! asså, jag tror den tröjan kostade något på 200-300 när jag kollade lite snabbt ;O julkaffe next time !!

2009-12-07 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0