Friday

Hello!
Ja då var man på slutet av veckan ännu en gång, tiden går ju alldeles för fort!
Är det någon mer som tycker det?

I onsdags var det översovning hos nina :) Jag och pappa mötte henne på Elgiganten, jag och nina gick in och handlade lite på coop, sedan följde hon med hem. Vi mötte duden på knutan vid halv åtta, hon hade redan ätit, men jag och nina var hungriga så vi åt på mcdonalds...
Tog ninas buss, det tog ungefär sju timmar, sedan var vi framme.
Tramsade som vanligt, kollade på äckliga cp videos på internet, kollade på dudens sex and the city filmer,
frös ihjäl oss osv...

Lade oss vid fem-tiden somnade vid sex-tiden, jag trodde att jag skulle få sova ut och slippa stressa dagen efter,
men nej, vid halv nio ringde jobbet, Ann var sjuk och vi hade fått varor, så de behövde min hjälp.

Jag var trött som en idiot, men behöver pengar, så jag gick upp, tog bussen och jobbade till fem.
Gick till kyrkan och tränade manuset inför julfesten, jag var så flummig och fnittrig att det var svårt
att koncentera sig, haha, men roligt hade vi :)

Idag sov jag till tolv :)

Min mamma har skaffat facebook, och jag hjälpte henne ;s




Nä nu ska jag möta nina på knutan, sedan blir det bio med henne och duden,
men mina bio biljetter är slut ;(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0