Happy!!

Hejsan!!
Idag är jag jätte glad!

Skulle egentligen göra ett stort engelska prov i Malmö på lördag,
men tack gode gud, det blev uppskjutet till 16 januari ;D
Jag slipper alltså tänka på det och plugga denna veckan.
Jag kan istället njuta av att julafton och paris resan snart är här.
Jag kan i lugn och ro kolla på alla filmer som jag och duden måste se.

Härligt!! <3

Igår bakade jag lussebullar, och idag har jag bakat pepparkakor.
Såhär fina blev pepparkakorna:



Det snöade idag! Haha
Det var så mysigt när jag och mamma var på stan imorse :)

 
Man ser snöflingorna ;p

Nu kom duden hit, vi ska till skånetrafiken sen och fixa biljetter till Köpenhamn,
sedan blir det fika med alla :)

Nä nu måste jag gå
Ha det bra//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0