Hello

Jätte roligt att jag skrev ett jätte långt inlägg och la in massa bilder innan,
och så började allt cpa så det hela försvann!!!
Jobbigt!

Menmen, det var härlig att sova imorse :)
Gick ju riktigt tidigt i söndags då jag hade julshow i kyrkan.
Men det gick bra, det var roligt.
Dock inte lika bra som förra årets julshow, den var bäst! <3

Nina och duden dök upp!
Vilket var riktigt härligt, men framför allt oväntat.
Duden hade nämligen sovit hos nina, och om jag känner dom rätt så var de uppe hela natten.
Kan inte fatta att de orkade ta sig till Helsingborg ;s
Haha men jag är glad att de gjorde det <3

Hoppas att de hade trevligt, tror det iallafall, verkade så :)

Efter showen var det fika i källaren, och sedan skulle mamma och pappa till CityGross
så vi hängde med :)
Det var mys att händla massa inför resan där,
Jag och duden har bestämt oss för att ta med oss ljus till hotell rummet i Paris, fint :D


Var ju på sådan "modell fotografering" i onsdags, det var faktiskt riktigt kul :)





Kände mig lite som en drag queen i början med så mycket smink, haha,
men det la ju sig efter ett tag :)

Nä nu har jag massor att göra!!
Måste hinna innan fyra, för då ska jag ta bussen till väla,
så nu måste jag skynda mig så att jag hinner :)

Ha det bra//



Kommentarer
Postat av: dude

när jag inte kollade ordentligt trodde jag det var du och din mamma men det var du och jag !! ser finare ut, dock, när man ser sminket på längre håll - du som hatade din överdrivna makeup (y)

2009-12-14 @ 16:07:58
Postat av: isse

vah trodde du att du var min mamma ?? Hahah ;D

2009-12-15 @ 15:59:49
Postat av: NINA OFC

asså du får gärna skicka bilder från din camera din gast :P

2009-12-16 @ 22:04:35
Postat av: dude

HAHA, din gast DDX

2009-12-18 @ 01:29:04
Postat av: Isse

Du med nina din mupp!! du skickar ju inte dina bilder heller ;p

2009-12-18 @ 16:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0