Saturday Night Fever

Tjenare!
Kom precis hem från jobbet. Vi hade flyt idag, sålde riktigt mycket :)
Skönt att komma hem nu och slappa en stund, snart blir det att bege sig till kina resturangen och äta,
har inte ätit där sen i sommras!!

Igår gjorde jag inte ett piss, förrrens på kvällen då man gick på bio.
Jag hade slut på mina fribiljetter ;( så jag var tvungen att betala, haha.
Vi såg 2012, den var faktiskt bra :) inte lika läskig som jag trodde,
Jag visste ju att det handlade om jordens undergång, men man tänker inte så mycket på det under filmen,
det känns mer som en vanlig film :)

Jag köpte skor på nelly.se igår :)
Knäppt i och med att jag jobbar i en skobutik, men de var så söta, och billiga att jag inte kunde motstå.


Sandalerna kostade 100kr och stövlarna 200kr = BILLIGT
Hoppas bara att dom passar nu!

Nä nu får ni ha det så bra//

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej Gumman! Skulle du kunna ge mig feedback på min blogg, jag vill göra bloggen bättre och mer intressant och behöver din åsikt. Din åsikt betyder jätte mycket för mig, hoppas du vill ta din tid och ge mig dina förslag och tips.



Kram Minnie :)

2009-12-05 @ 16:44:11
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Azra

jag har också dem där sandalerna :D fast köpte dem dock ej på rea =) Dem är sköna, kunde använda dem en gång innan det blev kallt :(

2009-12-07 @ 10:00:18
Postat av: Jag

haha, okej, sällan vi köper lika saker

2009-12-07 @ 20:37:42
Postat av: A

aaah precis vaa. Men dem är inte värda ordinarie priset 199 kr. Dem ser lite punkiga ut !!

2009-12-07 @ 20:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0