Tisdag kväll

Jaha, då har man fått alla julklappar från de så kallade hönsen då :)
Även gett mina julklappar till dom, haha,
ja det var skönt att bli av med deras presenter, så nu slipper dom ligga här och skräpa,
de kan istället ligga hos hönsen och skräpa ;p

Dessa supersöta pepparkakorna fick jag av nina förra veckan,
de var en del av julklappen men jag fick dom innan, så att de inte skulle ruttna tills jul, haha :)

Duden kom hit vid fem tiden, vi satt och snacka, mamma gjorde lite "mat" till oss,
sedan gick vi en runda på stan...
Vi snackade med skånetrafiken och scandlines :) det gick bra.
Medan vi väntade på Azra och Nina tog vi en kaffe på Espresso House (och en muffins) haha
När dom kom ville Nina till Mc så dit gick vi och bytte julklapparna!

Sedan begav jag mig hem ;D

Jag och mamma har varit riktigt duktiga idag,
vi har både bakat, städat, gått på stan, fixat julklappar och jag vet inte vad!
Rent sammanfattningsvis har det varit en härlig dag <3

Ojoj, jag har visst bloggat två gånger idag ;o
knäppt!

Saknar min lilla sötunge :)

Ha det bra//


Kommentarer
Postat av: Anonym

uhe, "supersöta"

2009-12-19 @ 17:09:16
Postat av: carro stod det där

lalala

2009-12-19 @ 17:09:35
Postat av: Isse

ja supersöta, det var ju precis det de var!! :)

2009-12-20 @ 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0