Jag har skaffat blogg !!

Jaha då har jag skaffat blogg nu ;o
Trodde jag aldrig, jag har ju inte ens tid med att vara inne på msn, hur ska jag ha tid med en blogg??
Jaja behöver nog inte uppdatera den så många gånger ändå, kan inte tänka mej att det kommer vara någon speciel efterfrågan på uppdatering haha.

Har faktiskt inte kännt något sug på att skaffa en blogg förrens i fredags då jag låg hemma och var sjuk...huum... man får för sig mycket dumt när man är hög på alvedon....

Idag är det lördag och jag har varit på väla med mamma ;D köpte bland annat en väska på rea ;p alltid kul!
Något som däremot inte var så kul var pappas blick när han såg mej och mamma bärandes på flera stora kassar, eller jo för mej och mamma var det ganska kul att se, men det var nog inte så roligt för honom.

Jag skyller mitt shoppingberoende på mamma och mormor :)

Annars är det lite läskigt i dag då min farfar skulle fyllt 84 om han fortvarande levde, han dog förra året, den tredje januari.
Känns konstigt att det har gått över ett år :s
Han var nog den härligaste människan i världen haha Göte hette han och en gång skrev/ritade jag en seriebok om "Göte räddaren i nöden" haha jag tyckte den var jätte bra.

Ja det var ju trevligt, jag är en bildmänniska och pallar alrig läsa en människas blogg om den inte har fullt med bilder, lite dubbelmoral där eftersom jag inte har någon bild i första inlägget, men jag lovar att jag kommer ha bilder i fortsättningen ;D
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0