Måndag


Hej!
Idag är det måndag och jag kom precis hem från stan med mamma ;D
Jag köpte en jätte fin sjal från MQ som jag önskat mejj jätte länge och nu äntligen var den på rea !!
jag köpte även den nya Nivea mascaran som är rosa på utsidan vilket jag tyckte var fint



Väskan som jag köpte i lördags och mascaran jag köpte idag :)

I morse hade jag som sagt sovmorgon och det var härligt, jag hann även träna med nina vilket var jätte skönt, sedan var det tråkig bajs skola och sen kom jag hem vid fem tiden och då gick jag och mamma på stan.
Nu är jag hemma och jag ska försöka plugga lite senare ikväll, har en läxa som jag inte lämnat in eftersom jag varit sjuk, måste fixa den ;)

Ikväll är det Lipstick Jungle klockan nio på tv 3 ;D den ska jag kolla på med mamma, kan dock bli lite pinsamt emellan åt då det ganska ofta handlar om sex haha, men det är det värt!





Just nu lyssnar jag jätte mycket på Lady Gaga
Gillar hennes nya cd "The Fame"
Ganska härlig ;)



HAHA nina var nog för rolig idag när vi skulle träna.
Vi hade precis bytt om och nina skulle gå på toa, undertiden hon satt där och pratade högt om att få aids om man inte skyddar sin lilla rumpa från toalettsitsen med hjälp av lite papper, så bestämde jag mig för att gömma mig och skrämma henne när hon kom ut.
I sista sekunden ångrade jag mig så allt som kom fram när hon såg mig var ett litet tystlåtet "bö"
Konstigt nog blev hon så rädd att hon skuttade till och man kan nästan tro att hon kissade på sig HAHA.
Det var väl en trevlig historia

Nä nu ska vi äta, vi ses lovers !!

Kommentarer
Postat av: carro

är vi lovers som du lovat?

lady gaga, låter som en bebis

2009-02-02 @ 14:13:28
Postat av: Izze

HAHA jag lovar!

2009-02-02 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0