Sunday bloody Sunday

Idag är det söndag och jag skulle igentligen till kyrkan i morse men jag orkade inte för när jag vaknade mådde jag inte så bra, jag har riktigt ont i huvudet och mår lite illa ;( det är inte lika farligt som det var i torsdags och fredags så det är jag iallafall glad för ;)

Tur att det inte var min tur att ha söndagsskolan för det hade jag aldrig orkat.

Mamma jobbar idag och jag vet inte riktigt var pappa är ;s jag brukar ju städa hans salong på söndagar för att tjäna lite pengar så han ringer väl snart  och hämtar mej.

Jag var uttråkad så jag gjorde en liten önskelista ;D




Som man märker är temat rosa haha :)
Men visst blir man jätte glad av att kolla på den ;D
Något som jag dock glömde sätta på listan är en rosa ipod nano



Mmmm visst är den sexig!

Jaja i morgon har jag sovmorgon! :D istället för att börja 8:15 börjar jag 12:25 !!
Haha det ska bli skönt! Men jag ska nog träna med nina någon timme innan vi börjar.

Jag måste ju på bio med carro snart, vi skulle ju se "The Spirit" jag tror den hette så haha
Hoppas vi kan göra det snart, jag har ju massa fribiljetter som jag får från pappa.

Annars händer väl inte så mycket idag då jag är jätte trött och har faktiskt inte lust till att göra något speciellt,
men vi får se...

HEJDÅ !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0