Tisdag

Hallo, idag är det tisdag.
Det gick bra i skolan idag, vi slutade vid halv tre tiden vilket är betydligft bättre än att sluta vid fem vilket vi gjorde på tisdagar förra terminen ;)

Vi hade marknadsföring imorse så undrade vi var nina va, plötsligt började azra skratta som en häst, nina hade tydligen drömt om att marknadsföringen var inställd, detta hade på något märkligt sätt blivit verklighet för henne då hon vaknat till och trott att hon kunde sova vidare, marknadsföringen var ju faktiskt "inställd" juh! Haha

Dessa fina korten tog vi i skolan idag :)



Som sagt var nina sen så hon fick tyvärr aldrig vara med på några ;(
Imorgon kanske :)

När jag kom hem satt mamma hemma och pluggade, hon hade tagit ledigt från jobbet igår och idag för att plugga och fixa redovisningen. Hon går på en kurs just nu som ska göra att hon utvecklas mer, hon är ju redan optiker men jag antar att hon gillar att plåga och tortera sig själv med pluggning, till skillnad från vissa andra.

Då fick ju jag leka publik några gånger så att hon kunde träna på hennes fina redovisning :)

Jag fick även äran att hjälpa henne med att "rätta" och utveckla redovisningen.
Men det roliga slutade inte där, nej jag fick till och med sitta och förhöra henne.
Det var inte kul, men var gör man inte för sin mamma.
Bara för detta hann jag inte träna med nina idag.

Dock hann vi ut på stan en mini runda, mamma behövde köpa en kofta. jag köpte inget, som tur var kunde jag motstå den frestelsen. Vi tog oss även en tur genom ica som är oss väldigt tillgänglig, vi bor ju precis ovanför.

Såhär fin var min mamma idag




Ni måste kolla in denna fina, fina videon på youtube.
Det är Robyns fina låt "Be Mine" omgjord till en bättre version.
Hon sjunger den så bra och vackert, det är på nobel pris konserten,
i Norge tror jag till och med.

http://www.youtube.com/watch?gl=US&feature=related&v=FbGAyYdeQ5c


Häromdagen fick jag en inbjudan till kalas, min kusin Max fyller fyra ;D
Det är maskerad YAY!! :D
Haha jag ska vara prinsessa, eller rättare sagt, jag ska ha en prinsess krona.


Vid sju tiden blev vi bjudna på pannkakor hos farmor.
Det var kul för jag hade inte träfatt henne på ett tag.
Vi bor ganska nära men båda har så fullt upp om dagarna.
Min farmor är 84, men ändå är hon piggare än mej ibland haha.
Galna kvinna! :D

Farmors pannkakor är nog godast!


Haha carro har ju börjat skratta lite konstigt i skolan, så har jag utvecklat mitt eget lilla fula konstiga skratt, som är starkt inspirerat av carros, men jag är knappt medveten om när jag skrattar så.
Så satt vi hos farmor och hade värsta heta seriösa diskussionen, mitt i allt kom pappa med något, enligt mej, mycket roligt, för jag brast i skratt.
Alla blev tysta och kollade lite konstigt på mej, så frågade farmor:
"vad var det för gubb skratt"
Resten av tiden ägnade vi åt att träna detta skratt, jag fick alltså lära både mamma, pappa och farmor att skratta på detta speciella lilla vis. HAHA
Pappa var nog härligast!

Jag vill ha mango !!

Ha det bra



Det är jag ;p

Kommentarer
Postat av: carro

är verkligen du, det ::= snygg som vanligt

2009-01-28 @ 17:43:58
Postat av: Anonym

halloi!!!

2009-07-31 @ 13:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0