Torsdag i dag


Ja idag är det som sagt torsdag och vi hade sovmorgon, sköönt!
Första lektionen var tråkig svenska, sedan stoor håla innan jag och azra hade psykologi b på petri.
Väl där fick jag och azra gå hem då vi redan hade gjorrt färdigt läxan.
Det var härligt att komma hem tidigare.

Jag och carro skulle ju egentligen gå på bio imorgon kväll och se "The spirit" men den finns tydligen inte kvar på sf ;s
Jag kunde inte heller smida nya planer med min kära vän då jag inte har några pengar på mobilen, men jag ringde precis pappa och frågade om han kunde köpa till mej innan han kommer hem.

Mamma och pappa är nämligen och solar för tillfället, HAHA.

Jaja vi får väl se om vi kanske hittar någon annan film, eller hittar på något annat, jag får snacka med henne sedan.

Jag känner mig ganska så stressad för tillfället, har så mycket att göra.
Det blev heller inte mycket bättre idag då jag fick reda på att jag har söndagsskola på söndag vilket jag inte hade någon aning om, jag har inte förberett någonting.
Jag trodde hhela tiden att det var nästa söndag jag hade det, men det vidade sig att jag hade det både nu på söndag och nästa! Vi får väl se hur det går med det.

Nu kom mamma och pappa hem, förhoppningsvis med pengar till min mobil :)

Jag köpte precis ett rosa silikon skydd till min Lg Viwert.



Jag får den om 5-12 dagar :)

Min blogg strular just nu! Det är inte kul.
På grund av detta kommer några av de vackra bilder jag laggt upp här att försvinna.
Förhoppningsvis kommer de tillbaka snarast.

Jag vet inte vad jag ska ha på mej imorgon, har inte lust till att ha någonting om jag ska vara ärlig!
Men det måste jag ju tyvärr.

Jag tror att jag har dubbel sovmorgon imorgon :D

Mitt rum är en blandning av brunt, guld, mörkturkås och rosa/lila haha
Just nu är jag väldigt inne på bruna och guldiga färger


Mmmm jag vill ha allt på denna bilden!!

Nä nu måste mamma redovisa för mej så jag måste gå.
Ha det bra vi hörs!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0