Ändrade planer

Hej!

Ja idag blev det ändrade planer.
Precis när jag skulle upp och byta om,
ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba idag.
Klart att jag kunde det, man tackar ju inte nej till lite extra pengar!

Dock hade man ju roligare planer för dagen,
men, de fick vänta...

Bytte om, sminkade mig och borstade tänderna på 15min (OMG!)
Sedan begav jag mig.
Var där 10:45 och kom hem 18:15.
Det var riktigt mycket att göra,
30 kartonger att packa upp, prisa, lista, lägga in på lagret, ta ut i butiken.....
Förutom det ska man svara i telefon och ta hand om kunderna
i butiken, men vi överlevde iallafall dagen som tur är.

Imorgon blir det också jobb, börjar 11,
men jag vet inte riktigt när jag slutar?

Yummy snygga kläder från Odd Molly


Nä nu ska jag fortsätta kolla på idol,
och dricka min Vitamin Well (=

Ha det bra//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0