"Empire state of mind"

Tjabba!
Gud vad jag älskar de nya ballerina "pepparkaka" !!!
Bäst till denna underbara låt av Jay z & Alicia keys.

Idag har det regnat vilket både varit mysit och tråkigt.
I förmiddags städade vi lite, sedan gick vi på stan.

Min mormor och morfar har fått en bärbar dator,
men de är inte så bra på att hantera den,
så jag fick åka dit idag för att hjälpa dem lite,
efter det handlade jag lite inför imorgon.

Kusinen och hennes föräldrar kommer och
äter middag hos oss imorgon.
Blir väl bland annat lite snack om Barcelona då!

Klockan 10:15 imorgon ska jag och mamma på ansiktsbehandling
på Njuta !! YAY !! :D
Det ska bli härligt, 90 minuter !! :)

Halloween festen/fördelsedagsfesten för "my aunt"
i fredags var riktigt lyckad!!
Jag var typ den enda som inte klädde ut mej ;(
Jag skyller på min mamma, hon hade missat
att tala om för mig att vi skulle klä ut oss!!
Men men... bilder kommer så fort vivi skickat dem till mej :)



Typ såhär såg jag ut iallafall, med min fina paljett kavaj :D

Ha det bra//


Kommentarer
Postat av: carro

mes !! var blev tshirten av ?!

2009-11-02 @ 23:37:24
Postat av: carro

pepparkaksdeg nästa

2009-11-02 @ 23:38:07
Postat av: Jag

JAG VEET Såg det i affären idag!! Måste köpa det sen :)

2009-11-03 @ 14:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0