Har vaccinerat mig idag!



Hej!
Idag har jag vaccinerat mig mot svininfluensan,
det var läskigt, gjorde inte alls ont, men man
hoppas ju att man gjort rätt val.

Efter sprutan gick jag hem, vid elva tiden åt jag frukost/lunch.
Sallad med tomat, avokado och keso, det var gott,
och väldigt nyttigt. Bra :)
Hade även fått den nya GLAMOUR tidningen på posten


Efter lunchen hade jag några ärenden, sedan mötte jag duden,
hon skulle betala resten av Paris resan.
Efter det skulle hon vaccineras, så jag följde med.
Det var ju det konstigaste jag varit med om,
mass vaccination i värsta parkeringshuset,
där det dessutom luktade mycket illa.
Men men, det gick bra iallafall.
Sedan gick vi och köpte kaffe på Espresso House,
som vi drack hemma hos mej.



Nu har jag faktiskt lite ont i armen,
och känner mig febrig.

Imorgon blir det pepparkaksdeg och film med duden!

Ha det bra lovers//


Kommentarer
Postat av: dude

haha, sicken bild den sista !!

2009-11-09 @ 23:41:06
Postat av: Jag

Haha jag vet, bra va? :)

2009-11-11 @ 15:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0