Hejsan!

Hejsan!

Vilken härlig och lyckad kväll det blev :)
De kom över vid halv sju-tiden,
vi bköd på lite fördrinkar,
sedan började vi på förrätten.
Hela middagen var riktigt god!
Bra gjort mamma!! :)

Efterrätten var det iallafall jag som gjorde,
den fick man komplimanger för.

Det blev ju så klart en del snack om
Barcelona.
Det känns nästan lite läskigt,
men på ett roligt och spännande sätt.
Om vi kommer in på skolan åker vi dit i slutet av
augusti nästa år!!

Menmen, maria har ju precis kommit hem från Gran canaria
så jag fick lite presenter därifrån :)
En sjal och tre ljuslyktor,
och så fick jag en sen födelsedagspresent från faster,
200 kr på gina tricot!
Alltid bra att ha :)



Nä nu ska man nog snart gå och lägga sig, och kolla lite
på film på datorn, imorgon vill jag ha en ischai :)

Ha det bra//


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-11-04 @ 00:08:46
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Niinaa

issee pisse lever du+? :p

2009-11-07 @ 11:56:54
Postat av: Jag

haha ja jag lever ;D

2009-11-09 @ 16:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0