Lördagsmys

Hejhej!

Jag jobbade idag, men det var najs.
Vi hade lagom mycket att göra
en kund kom in och skällde på mig, menmen jag hade ju inte gjort något fel,
så det var bara att förklara för henne hur det låg till,
och inte ta det personligt!
Men klart man blir lite ställd först.

Slutade kl. 15 så efter jobbet gick jag och mamma
en runda på stan, mest bara för att snacka lite,
det var nästan varmt idag,
om man jämför med igår.

Förresten, har ni sett den nya snygga Sony Ericsson mobilen?



De har tydligen gjort ett sammarbete med Dolce&Gabbana
och den ska ha äkta guld på hörlurarna!
Riktigt snygg faktiskt,
men jag önskar mig fortfarande en blackberry <3



Älskar hennes paljett kavaj!
Köpte förresten en svart paljettväst i malmö :)
Jag har varit helt besatt av paljetter den senaste tiden ;s
Nina kan ju joina klubben hon har ju en paljett klänning !!

Ne nu ska jag fortsätta lyssna på gamla 80-tals låtar
Här är en av dem:

Status Quo-In The Army Now



Nu får ni ha det bra resten av denna underbara lördagskväll,
själv ska man gå och lägga sig tidigt,
då jag ska upp 06:30 imorgon!!

//


Kommentarer
Postat av: ente dude

du och dina paljettkavajer !! ditt snack om dom gör dom snart inte glittriga längre, haha ::= och mobilens utseende såg rätt bra ut, men detdär med gulddetaljer var bara överdrivet (overdriven)

2009-11-15 @ 00:18:54
Postat av: dude

vad skällde hon om? ovanligt av dig att inte ta det personligt, mahaha, håller med om värmen också

2009-11-15 @ 00:19:54
Postat av: jag

ente dude ??????????

2009-11-16 @ 18:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0