Min mobil är cp!

Hej!

Ja cp, är precis vad min mobil är...
den skickar inte alla sms,
men det gör inget mamma ska ändå ta över den haha :)

Idag har jag jobbat för Stephanie är fortfarande sjuk,
men det var mys att jobba med Ann och Kristina.
Det blev dock lite awkward i eftermiddags då de nästan började bråka!
Haha

Imorgon är man ledig, det är även mamma,
men vid fem ska hon till Malmö,
verkar som att jag och duden ska vara imorgon eftermiddag :)


New York New York <3<3<3 


Nina utnyttjade mig precis när hon hade
tråkigt på bussen på väg hem,
tyvärr cp:ade min mobil sig,
så konversationen blev inte så lång haha :D

Just det, jag fick ju ett presentkort av Stephanie
i födelsedagspresent! :)
Make up rådgivning på The Body Shop,
såhär såg jag ut förra gången jag blev sminkad utav dem:




Nä nu får ni ha det så bra mina vänner//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0