Onsdag

HEJ !!

Idag är det onsdag, jag har precis kommit hem från Väla.
Jag var på "anställnings intervju" på synoptik.
Ska eventuellt jobba där Januari-maj!
Förhoppningsvis :)

Så sjuk jag har varit!!
Tog ju vaccinet i måndags,
kännde mej inte allt för dålig,
men sedan på natten blev jag så sjuk att
jag trodde jag skulle dö!!

Hade feber, frossa ena sekunden, värmeslag andra,
ont i huvet, tänderna, öronen, huden...
...katastrofalt!!

Var sjuk hela tisdagen också,
sov HELA dagen, förutom typ 30 minuter,
men sen på kvällen mådde jag lite bättre,
men hade fortfarande feber.
Trodde inte jag skulle kunna sova på natten
eftersom jag sovit hela dagen, men det gick :)
Vaknade vid nio imorse och kände mig ganska frisk.
Kusinerna som också hade tagit vaccinet blev inte alls sjuka ;s

Vid fyra är det möte i kyrkan, vi ska träna manus
inför familjegudstjänsten på söndag.

Jag såg en jätte snygg t-shirt på väla som jag måste ha!

Förra veckan var det ju VIP-kväll på väla,
mellan 20:30-23:00
Riktigt bra erbjudanden,
15, 20, 30 % rabatt i de flesta butikerna.



Köpte en odd molly blus som jag velat ha ett bra tag :)
En skjorta och kofta på gina tricot.
Ett spets linne på cubus.
Smink och grapefrukt lotion på Body Shop.
Svart halsduk och mössa på Only och Indiska.

Men det roligaste var nog när jag vann
tredje pris på en utlottning på gina tricot.
Priset var 150kr presentkort!! :D

Nä nu måste jag gå,
ha det bra//




Kommentarer
Postat av: Nina

Fan va gött att du har börjat uppdatera :D

2009-11-12 @ 21:15:30
Postat av: Jag

Haha visst är det ! :D

2009-11-13 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0