Rubrik

Jo men hallå!!

Igår var det torsdag, då kände jag och mamma
för att åka till malmö, så det gjorde vi!!
Åkte iväg redan vid kl.tio,
tog bussen så långt vi kunde när vi väl var där,
sedan gick vi sakta men säkert tillbaka mot stationen,
och kollade såklart i alla affärer på vägen...
Det var så mysigt <3
Självklart blev det lite shopping, men inte allt för mycket.

Köpte lite M.A.C smink, då jag älskar deras smink,
men vi har ju inte det i Helsingborg, och det är jätte svårt att
få tag på det på internet.
Köper ju annars det märket alltid när jag hälsar på Rebecca,
men nu har jag ju inte vatt där på ett tag ;p

Köpte även lite kläder, som om jag inte har nog med det!
Dessutom hittade jag den efterlängtade luvhalsduken!!
Jag köpte den gråa, men jag ska köpa en svart också!
Men jag har inte bara varit självisk, jag köpte lite
extra julklappar, trots att jag egentligen är klar med dem.

Det var, som vanligt, supermysigt med mamma
och vi var flummiga som två små flickor

Vi lunchade på Subway och då mamma aldrig ätit där,
fick jag bestämma vad hon skulle äta :)
Det blev lyckat för hon tyckte om det!

Vi kom hem vid fyra tiden,
då skulle jag bara springa in en snabb runda på Stadium.
När jag stod där helt inne i vad jag skulle köpa kom
Nina och Azra och skrämde mej bakifrån!
Jag blev så rätt att jag tror jag fick tårar i ögonen !!
Haha :D HEMSKT

Sen sprang jag in en runda på jobbet för att snacka,
där glömde jag helt bort tiden, så sen fick jag rusa
till knutan för att möta duden,
vi skulle ju bioa och köpa pepparkaksdeg!
Efter filmen, en julsaga, gick vi och hyrde
en film, Peter Pan! Haha

Duden sov över, men jag hade mycket att göra,
var ju tvungen att förbereda allt inför skolan
som jag och kusinen ska söka in på!!
Så idag träffades vi vid 13:00
Först var det pass foton som skulle tas,
sedan var det biblan, för att skriva ut det personliga brevet,
vi tog oss även en svänk på Bokia för att köppa var sin
mapp där vi la i alla viktiga papper.
Vi köpte ett kuvert och snart så är det framme i skolan!!
Vi blev hungriga så vi gick och fikade på gamla Waynes :)

När jag skulle hem mötte jag nina och hennes arbetskamrat,
de skulle köpa något att äta :)

Ja sen dess har jag jobbat lite med manuset inför söndagens familjegudstjänst,
har även tränat lite på det!

Just det!
Jag fick paket idag :)
Jag hade köpt Matrix "blow-down lite lotion"
och smashbox blush på StrawberryNET.
Fick dessutom en foundation på köpet ;D
Den kan man ju ge till mamma!

Imorgon ska jag jobba för Stephanie har blivit sjuk :(
Men det ska bli kul att få tjäna lite extra pengar, det behövj ju alltid!

En annan rolig grej är att butikschefen på Synoptik på Väla
ringde mig precis och sa att jag fick jobbet !!! :D
Det ska jag fira med lite cider och mys framför Idol !!

Ha det bra //





Kommentarer
Postat av: Azra

Grattis till jobbet :D !! yey

2009-11-14 @ 17:04:51
Postat av: Nina

FAN va gött! :D Grattis.. ;D by the way jag älskade din luvhalsduk! o de lite nice att du har börjat uppdatera så ofta nu ;D hähä

2009-11-14 @ 18:11:18
Postat av: Isse

Haha tack ;D

2009-11-14 @ 19:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0