Team Jacob

Tjabba!!

Jobbade idag från 11-16
Det var skönt att sluta lite tidigare.
Vi började med rean i butiken i lördags, det var KAOS!
Kunderna i butiken stod och bråkade om skorna, och om vem som
stod först i kön, man hann knappt andas, men det är kul när det är mycket att göra

Mötte duden vid 17:30 idag - Yrade i en timme, sedan var det dags för bio =)

New Moon
Faktiskt riktigt bra, ej läst böckerna,
har hört att den är bättre då, elr nått ?
Edward i all ära, men jag måste nog säga att jag är "team Jacob"
He's hot !


Men det var iallafall trevligt ,
efter filmen blev det lite snack på knutan
i väntan på hennes tåg,
när den kom gick jag hem...

Nu har jag köpt alla julklappar, förutom mammas,
undrar hur det kommer att gå?

Nä nu ska jag gå och lägga mig, har mycket att göra imorgon

Ha det bra//


Kommentarer
Postat av: dude

sa ju att det var för att du tyckte han var het? du e bara som dom andra fjortisarna !! paha, men det visste vi ju redan, att du ej köpt till modern? wonder why? nä, för hon är alltid med när du handlar

2009-11-24 @ 01:04:01
Postat av: Azra

Jag har för mig att du även förra året handlade din mammas present sist, när jag träffade dig pch din kusin - alexandra på gina :D

2009-11-24 @ 09:10:47
Postat av: Isse

Haha ja det blir alltid så att jag handlar till henne sist!?

2009-11-24 @ 11:31:41
Postat av: Isse

OCH DU CAROLINE ÄR FJORTIS OM NÅGON!! Haha, ne men inte bara för att han är het-men det faktumet skadar ej!

2009-11-24 @ 11:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0