Torsdag

Hello!
Idag har jag och duden kollat på film,
efter det gick vi och hämtade ut biljetterna :)
Vi gick även en runda på stan
där jag köpte shampo och balsam som de hade erbjudande på.
Det luktade riktigt gott!

Nina påstår tydligen att hon hade sett oss och vinkat,
och att carro hade kollat på henne, men bara gått förbi,
haha, knäppt!

Men jag och duden hade kommit överens om att
träffas halv ett idag, men av någon konstig anledning fick jag för
mig att det var halv två vi skulle ses.
Så vid halv ett ringde hon mig och undrade vart jag va,
jag fattade såklart ingenting, hah men det löste sig tillslut :)

Detta fina hittade jag på denna sidan



Efter duden hade gått och pappa hade ätit, lyckades jag övertala
honom att ta en promenad med mig :D
Jag ska försöka övertala honom att gå 20min varje kväll!

Imorgon blir det nog Pelle svanslös med duden

Ha det bra//



Kommentarer
Postat av: dude

dom svampliknande kuddarna är läskiga O_o men härliga

2009-11-19 @ 22:59:43
Postat av: Isse

haha ja lite läskiga men jätte härliga :)

2009-11-19 @ 23:07:43
Postat av: kram

2009-12-31 @ 23:41:16
Postat av: anonym

kram

2009-12-31 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0