Torsdagen

Halloooi !!

Ja, i tisdags åkte man till väla med duden,
där köpte jag den sista julklappen, till mamma,
så nu är jag klar med ALLA julklappar ;D
Ska bara packa in dom också!


Där var vi ett tag, sedan åkte vi hem,
jag mötte pappa och vi gick och spelade lite bilspel
på lasedom, det var najs!



Igår bakade jag lussemuffins, de var uppskattade
av omgivningen ;D

Idag gick jag och mamma på stan,
buni var också med en stund,
nu ska jag snart möta duden, sen ska vi handla med nina,
eftersom vi ska sova där inatt...

Men jag vill inte gå för det regnar ute!

Ha det bra//

 


Kommentarer
Postat av: dude

ser typ inte ut som jag, och saffransmuffins e gott, men dina suger nog ;;; pahaha

2009-11-27 @ 15:51:50
Postat av: isse

hah nähe för alla sa ju att dom var jätte goda :) du är bara avundsjuk att du inte fick smaka !!

2009-11-29 @ 23:40:06
Postat av: dude

fint att bilden däruppe är helt sned <3

2009-11-30 @ 18:40:03
Postat av: me

yes lika sned som min pappa :) <3

2009-12-04 @ 17:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0