Hösten är ju så härlig!!

Hej!

Det var riktigt svårt att gå upp imorse!
Det var så lockande att ligga kvar i den
härliga varma sängen,
istället för att gå upp.

Men plikten kallade,
dvs jobbet haha :)

Jobbade mellan 10-15
Det var mys med Barbro och Stephanie,
lagom mycket att göra idag.

Det gick iallafall fort och när klockan var tre kom mamma
in och hämtade mig, sedan gick vi en runda på stan.

Eftersom ingen av oss hade ätit lunch var vi
ganska så hungriga!!
Så vi gick till norra hamnen och fikade :)

Imorgon blir det att gå upp tidigt igen
då det är kyrka kl. 11

Jag och mamma bestämde idag att vi ska åka till malmö
på torsdag, då vi båda är lediga!
Weii ;D
Shopping i malmö med mamma och buni <3

Ne annars är det även härligt att jag även är ledig
måndag och tisdag nästa vecka.


Haha, jag och Rebecca på Sofiero förra sommaren

Ha det bäst //




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0