Idag besökte man tandläkaren & Väla

Hej!

Imorse fick man gå upp tidigt,
skulle nämligen vara hos tandläkaren 8:10
Sista gången gratis då,
men det gick bra,
hade inga problem :)

Efter det var det att gå hem igen, och äta frukost.
Sedan gick jag och la mej igen, haha

Satt lite vid datorn,
kollade på halva första säsongen av True Blood.

Sedan mötte jag farmor,
och vi tog bussen til väla :)
Det var trevligt
efter några timmars shoppande
gick vi och fikade, där satt vi säkert
en och en halv timme och snackade
om allt möjligt <3

Sedan lite till shopping.
Farmor var verkligen på hugget idag!
Hon köpte både ny vinter kappa, ny blus
ny kofta och allt möjligt!

Vid sjutiden slutade mamma,
då mötte vi henne,
sedan åkte vi hem.

En riktigt härlig dag :D


Jag och farmor i sommras när pappa fyllde år


Men nu ska jag in och kolla på idol //


Kommentarer
Postat av: carro

typ exakt där vi satt på harrys din dummer DDX haha

2009-09-29 @ 23:12:24
Postat av: isabell

haha ja det var det nog!

2009-09-30 @ 09:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0