Imorgon bär det av till Malmö

Ja, imorgon bär det som sagt av till malmö
med mamma och buni!
Hoppas att jag hittar massor av fynd!!
Vi tar tåget vid halv elva tiden :D

Idag var det riktigt trevligt på jobbet,
vi hade faktiskt ganska mycket att göra,
och kunderna var trevliga haha

Stephanie har ju piercat tungan!
Haha, hon läspade som bara den i lördags,
riktigt läskigt :)

Ne jag börjar faktiskt känna mig lite förkyld,
det är inte roligt,
tänkte gå och lägga mej snart,
ska ju faktiskt gå upp tidigt imorgon


Haha så här glad var man på studenten, det var ju ett tag sedan nu ;D
Tyvärr azra, så får du inte vara med,
har bara denna bilden på min nya dator just nu

Ha det bra//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0