Jag har köpt en bärbar dator !!

Tjenare!!

Idag har det varit fredag :)
Jag har varit ledig,
så jag mötte duden vid tvåtiden,
vi fikade på Waynes,
sedan trallade vi runt i staden,
hängde lite hos mej,
sedan lite mer trallande :)

Haha, sedan åkte hon hem,
och jag mötte mor&far för att gå hem till farmor.
Där åt vi soppa och kollade
på kära idol :)

Min dator är fin och mysig

Lönen fick man ju idag,
det känndes mycket härligt !!

Imorgon jobbar man från 10-15
Hoppas att dagen går fort så att jag
kan gå en runda på stan med mamma efter jobbet <3

Jag såg en snygg svart dunjacka som jag skulle vilja ha,
får se vad mamma tycker om den

Köpte teenVOGUE tidningen på pressbyrån idag,
även en Vitamin well och tuggummi :D
Göttans

Jag tyckte nog att duden och jag var konstiga idag,
tror att det var något mystiskt i det vi fick på Waynes idag ;s

HAha



Sexig bild på mej och kusinen innan vi åkte till Santorini :)


Hörs//


Kommentarer
Postat av: carro

men va? konstiga? hahaha

2009-09-26 @ 12:15:18
Postat av: isabellen

Ja! Konstiga, la du inte märke till det ? :D

2009-09-26 @ 23:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0