Lördagsdax

God morgon!
Eller god middag enligt min pappa :)

Igår var jag ledig, va med duden, vi gick på stan, snackade.
Sedan hade jag lite ärenden,
sedan väla!

Idag är det lördag,
det verkar vara fint väder :)

Lite bilder från Rumänien:


På väg, med buni :)
Haha flygplatsen i malmö har härliga massage stolar,
där satt vi medan vi väntade på flyget!
Kostar dock 20kr för 8 min. 



Förmiddagsfika med släkten andra dagen,
det är riktigt mysigt i centrum.



Vackra Timişoara !!





Haha mysigt på taket av köpcentret,
där hängde vi ganska mycket,
riktigt fjortis hah!



Karla, Laila, Alexandra och jag :)
Karlas rum var väldigt rosa, till&med för mig!




Jag och Alexandra

Detta är vad vi höll på med varje natt haha!
Tog löjliga bilder och sjöng falskt till Beyonce :D




Deras härliga altan,
där man har utsikt över hela rumänien var riktigt fräck,
där satt vi och åt frukost varje morgon!




Jag fick hälsa på deras skola,
vissa av salarna var katastrofala!
Men skolan var tydligen känd som en av de bästa,
när det gällde lärare och utbildning.


Fattar ni hur billigt det var att gå på bio där?
Under 30 kr!!
I Sverie kostar det över 90 kr!

Man kan säga att vi gick på bio ganska ofta när vi var där!




Det var allt för nu måste jag gå,
lägger upp fler bilder någon annan dag :)

HA EN UNDERBAR HELG //


Kommentarer
Postat av: dude

dude, its an ostrich !!

2009-09-20 @ 15:55:42
Postat av: dude

jag gillade det blommiga sofierostället? men hey, 6 gånger bio !!

2009-09-20 @ 15:56:14
Postat av: isabell

haha ja inget sofiero ställe hah, men himla fiint :)

2009-09-21 @ 18:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0