Torsdag

Hej! Idag var jag och mamma lediga ;D
Det var riktigt mys!

Jag kom hem från rumänien i fredags,
alltså en vecka sedan imorgon!!
OMG
Tiden går så fort, för fort!!

Det var iallafall underbart i Rumänien, jag ska lägga upp bilder imorgon,
är nämligen ledig då också ;D

I måndags (??) var jag och duden på bio ;D
Vi såg "The ugly truth"
Jag ville se den, det ville inte duden.
Men den var bra, jag tror att hon tyckte det med !

Ikväll blir det bio igen, med duden och Azra.
Vilken film det blir återstår att se.

Som sagt var det en härlig dag idag.
Jag sov till tio, för då kom buni och hälsade på.
Vi gick en runda på stan, sedan sa vi hejdå till buni,
jag och mamma gick å lunchade!
Sedan mötte jag duden, vi gick och fikade på espresso house,
och snackade viktiga saker :) 

Sedan en runda på stan, köpte en väska, sedan hem :)
Gick en runda till på stan med mamma ;D

 
Hah, i somras när vi åkte till hyllinge :)






Jag och Alexandra i julas :)



Nä nu måste jag gå och möta dom!
Ha det bra //


Kommentarer
Postat av: carro

HAHA, hyllinge, just ja DDX haha, gud vad konkret: jag ville se den, men det ville inte hon. punkt. det var ju inte så: åhnae tänker inte se den !! snackade viktiga saker, haha, många rundor på stan, lilla stumpan !!

2009-09-18 @ 15:34:04
Postat av: isabell

haha, jag vet inte hur jag ska svara på den kommentaren

2009-09-19 @ 12:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0