yoggiyalla är gott <3

Hej, då var det söndag idag

Kom precis hem, köpte en drickyoggi på vägen :)

Imorse gick man upp tidigt, sedan begav man sig
till kyrkan, där dom hade härlig rock konsert!
Haha asså kärlek till kristen rock <3

Efter kyrkan begav man sig till Malmö och Lund med familjen
Mycket trevligt!
Jag ville köpa fodral till min dator,
men jag hittade ingen som jag nöjde mig med,
så det sket sig.

Gick en runda på Nova Lund,
ganska härligt det med

Jag har faktiskt inte handlat så mycket idag
Jag är som en helt ny människa haha

Sedan åkte vi till någon golf klubb och åt :)

Kom hem till Helsingborg vid fyratiden(?)
Då åkte jag till salongen och städade,
på vägen hem stannade jag på konsum för att köpa
naturgodis och yoggi ;)

Ja men nu är jag ju ledig imorgon,
och på tisdag ;D
BÄST


Mamma och jag i USA förra julen

Nu ska jag å mamma gå och kolla på tv
Ha en fortsatt trevlig kväll//
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0