Det brinner !!

Jag gick upp tidigt imorse xD
Klockan 08:30 ringde klockan!!

Jag följde med pappa på "ärenden" idag,
men när vi skulle köra mamma till jobbet såg vi en riktigt mörk rök,
då visade det sig att det börjat brinna på JMS Tryckeri...
Läskigt!!

Jag lyckades ta några bilder, dock inte så jätte bra...




Roligt det var idag när JAG klippte pappa ;0
Haha det blev "riktigt fint" (läs katastrofalt)
Men han är härlig den där filuren!
Riktigt peppande eller vad man ska säga...Han bara:
"Jo men det blir jätte bra, klipp lite till där, ja men perfekt "
HAHA
Likadan var han när vi började övningsköra för 100 år sedan...
Jag visste knappt vart ratten fanns och han bara:
"Joda kör ut på motorvägen du klarar det säkert, det gör innget om vi krockar"

Gotta love him!! <3

ne men nu måste haf ju byta om...
ska på teater ikväll ;D
Mys på det <3<3

Ha det bra //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0