Godmorgon...

...& vilken härlig morgon det är!
Imorse satte jag klockan på 08:00 xD
Sedan gick jag in till mammi så hon också skulle vakna :)
Vi bytte om, sedan gick vi en lång promenad längst gröningen...
När vi kom hem åt vi frukost & nu har jag precis duschat & bytt om :)

Snart ska vi gå en liten runda på stan.
Mys på det!!

Var ju i Helsingör med duden för ett tag sedan ;)



Några snygge bilder hon tog på mej xD
Ser hemsk ut!!


Farmor och faster fyllde år i påskas,
så det fick bli en kombination av deras födelsedagar
och påsk firande!!
Det var trevligt :) :) :)

Farmor jag och kusiner :)

Näje nu måste jag sminka mig så jag och mamma
kan gå på stan :)

Ha det bra//


Kommentarer
Postat av: emelie

cold ston är verkligen det bästa :D allt bra med dig?

2010-04-16 @ 15:53:59
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0