Hello

Hello!!

Här om dagen fick jag ett ahlgrens bilar läppsyl av carro xD
Yay sa vi till det! Härliga grejor <3

Mamma är sjuk :(
Jag är ju ledig imorgon så jag får va hemma
och ta hand om henne.

Måste skicka converseskor till en jänta
som köpt dom av mej på tradera ;D
Härligt när man får det sålt,
en människa har även budat på min clean parfym,
hoppas bara att fler budar så att priset blir högre :)

Bio på fredag,
ÄNTLIGEN ska vi se avatar i 3D
Det ser vi framemot,
hoppas att jag slipper jobba!

Underbara grejor från modekungen.se




"Who the fuck is Chanel?"

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

HAHA älskar det!

Hoppas att solen skiner imorgon,
då blir man alltid glad ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA FAN VA BÄST TRÖJA XD who the fuck is chanel! haha xP ägde fett

2010-03-01 @ 23:09:51
Postat av: Isse

HHAA ja veeeeeet jag blev så kär i den när jag såg den en morgon att jag var glad hela dan!!! xD

2010-03-06 @ 11:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0