Måndag

Idag är jag ledig :D
Härligt tycket jag!!
Har haft fullt upp i helgen så det har inte riktigt kännts som
att jag varit ledig, så skönt att kunna slappa lite idag :)
Men nu är klockan snart två så det får vara nog med det,
har ju faktiskt viktigare saker att göra än att slappa!!

Ska snart göra vid mej sen blir det en runda på stan,
har lite ärenden att gå,
ska till banken, skomakaren osv...

Har försökt ringa farmor, tänkte klämma in en fika med henne idag!
Men hon svarar inte så det får vi ta någon annan dag när jag är ledig :)

Tror bara jag jobbar tisdag och onsdag denna veckan,
det hade ju varit kannon!!

Måste plugga lite glas och linser för jobbet,
måste även börja plugga till körkortet,
och börja läsa alla de böckerna jag lånade på bibblan!!

Måste även bli klar med Marias present, hon fyller ju år på torsdag,
och på lördag ska vi fira henne!
Hur ska jag hinna??

Gaaah önskar att tiden inte gick så fort!!

Det som dock är positivt med att tiden går fort är att 
våren närmar sig!!

En liten önskelista inför våren :D



Jeansjacka

Skinnjacka

Söta sandaler från H&M
(gaah så snygga, och billiga 199kr)

En blackberry

Rött nagellack från essie

Vit klocka

Rosa läppstift från M.A.C


Nä nu måste jag gå,
men först bjuder jag på en bild på mej och pappa :)



Ha  det bra//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0