Nu är helgen slut

Jaha då var helgen slut, är ju måndag idag,
men som tur e är jag ledig :)
Helgen har varit fin!!
Kusinerna har fyllt år så det blev mycket firande i lördags :)
Alla hjärtans dag i ära körde jag på rött nagellack och rött läppstift!!

På festen var alla glada och trevliga :)
Födelsedagsbarnen fick fina presenter,
trots att jag inte var något födelsedagsbarn fick jag också en present !!
En fin väska :D yay!



Igår var det alla hjärtans dag, riktigt mysigt :)
Hade ingen boy att fira med men jag hade trevligt med familjen ändå <3
Jag till och med bakade, med glasyr och allt :)
Den i mitten ser dock ut som bajs!







Idag har jag fixat massor med jobbet,
och skrivit cv inför sommar jobb,
men nu är jag trött så jag ska ta på mej varma kläder och gå
en lång runda, ska även hälsa på farmor på vägen,
så att hon kan få smaka på mina goa muffins :)

Ha det så bra//


Kommentarer
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA

SV: Hej Isabell :-) Jag kan absolut ge dig tips.. vad skulle du vilja veta? :-)

2010-02-15 @ 21:18:34
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: anapanda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg som håller på tills på onsdag och jag har just bestämt att om jag klår gårdagens besökar-antal så kommer jag inte bara utse EN vinnare, utan TVÅ! Klicka dig in på bloggen för mer information och för att delta i tävlingen :)

Ha en bra dag! ♥

2010-02-23 @ 16:40:51
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0