Thursday

Hej hej...Idag var jag ledig vilket var riktigt skönt,
jag la mig lite efter tolv igår, men kunde inte somna,
vred och vände på mig ett bra tag och när jag kollade på klockan
var hon nära tre, och jag skulle upp tidigt imorse för jag hade mycket att göra,
men det sket ju sig totalt!

Jag gick iallafall upp tillslut imorse, hann knappt göra vid mej,
sedan mötte jag azra för en fika,
Det var trevligt xD

Carro och nina, jag vet att ni snear och skrattar haha
Men det gick bra! Inga slagsmål eller så kallade "killer blick's" :)

Efter fikan gick jag en runda på stan,
det blev lite shopping, som vanligt.

Sedan gick jag hem till mammi som var sjuk.

Imorgon är det möte på jobbet så jag och mamma
ska ta bussen kl. åtta! Orka

Såhär fint var det häromdagen när jag var ute och promenerade

Det såg dock mycket finare ut i verkligheten,
kameran fångar inte riktigt upp det fina rosa ljuset ;)

Imorgon blir det bio, Avatar! YAY!



Ha det bra//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0